İlk Defa E-imza Başvurusunda Yapılması Gereken İşlemler Güncelleme Tarihi: 30 Mayıs 2019

İlk Defa E-imza Başvurusunda Yapılması Gereken İşlemler


E-imzası olmayan, diğer bir ifadeyle ilk defa E-imza alacak olan yönetici veya hekimlerimizin ; https://portal.kamusm.gov.tr/bp/ws.go  sayfasına girerek e-imza başvuru formunu doldurmaları ve bu formdan alacakları 2 nüsha çıktıyı İl Sağlık Müdürlüğü E-imza Kurum Yetkilisine teslim etmeleri gerekmektedir.

Not : İlk defa başvuruda bulunacak Aile Hekimlerimiz E-imza sertifika ve kart okuyucu ücretlerini kendileri karşılamaktadır.  Bu nedenle aşağıda yer alan banka bilgileri dikkate alınarak ödeme yaptıkları dekontu, başvuru formu ile birlikte E-imza Kurum Yetkilisine teslim etmeleri gerekmektedir. E-İmza bedelinin Aile Hekimlerince karşılanması gerektiğine dair Bakanlık yazısına erişmek için tıklayınız.

IBAN NO    : TR85 0001 2009 1650 0005 0000 42
BANKA ADI: HALK BANKASI GAZİPAŞA ŞUBESİ
ALICI ADI  : ADANA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Önemli: Banka Dekontunun Açıklama Kısmında Mutlaka  "AD-SOYAD-TC/ AÇIKLAMA = NES 3 YILLIK BAŞVURUSU" yazması gereklidir. İlk başvurularda bankaya ödenecek tutar: 147,50 TL’dir. (3 Yıllık NES bedeli + Mini kart okuyucu)

Kamu SM güncel Nitelikli Elektronik Sertifika ücretlerine ulaşmak için tıklayınız.

Paylaş